Preču iegādes un pārdošanas noteikumi un nosacījumi
Simba.LV e-veikala preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi
Noteikumi un nosacījumi sagatavoti 01.09.2021.
1. Definīcijas
1.1. E-veikals ir elektroniskais veikals, kas atrodas tīmekļa vietnē www.simba.lv.
1.2. Konts ir personīgais konts, kas tiek izveidots pēc Pircēja reģistrācijas e-veikalā.
1.3. Pārdevējs ir SIA "Kaivana", Lietuvas Republikā reģistrētās juridiskās personas kods: 133983057, juridiskā adrese: Rūtų ielā 8, Dievogalas ciemā, Kauņas rajona pašvaldībā, Lietuvā, LT-53428. Dati par Pārdevēju tiek apkopoti un glabāti Juridisko personu reģistrā, reģistrators ir Valsts uzņēmumu reģistru centrs. Pārdevēja PVN maksātāja kods LT339830515.
1.4. Pircējs ir 1) rīcībspējīga fiziska persona, t.i., persona, kura sasniegusi pilngadību un kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas nolēmumu; 2) nepilngadīga persona vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem, kurai ir vecāku vai aizbildņu piekrišana, izņemot gadījumus, kad tā ir emancipēta; 3) juridiska persona.
1.5. Produkts/produkti ir produkts/produkti, kas tiek pārdoti e-veikalā.
1.6. Privātuma politika ir dokuments, kura mērķis ir sniegt Pircējam (fiziskai personai) informāciju par viņa personas datu apstrādes nolūkiem, apjomu un drošību, kā arī sniegt citu ar Pircēja personas datu apstrādi saistītu informāciju, ko paredz piemērojamie tiesību akti.
< p>1.7. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz šī e-veikala SIMBA.LV produktu pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, kas tiek piemēroti jebkuram Pircēja pirkumam e-veikalā un jebkuram starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtajam Līgumam.
1.8. Līgums ir starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts līgums par Preču iegādi e-veikalā, kas sastāv no e-veikalā iesniegtā Pircēja pieteikuma Preču pasūtīšanai un šiem Noteikumiem.
2. Vispārīgie noteikumi
2.1. Vispārīgie noteikumi
2.1. Šo Noteikumu, kā arī tajos minēto dokumentu mērķis ir sniegt Pircējam informāciju par Pārdevēju un izklāstīt e-veikalā pārdodamo Produktu Noteikumus.
2.2. Noteikumi un nosacījumi ir obligāti, slēdzot Līgumus starp Pircēju un Pārdevēju par Produktu iegādi.
2.3. Pirms pasūtījuma veikšanas Pircējam ir jāizlasa Noteikumi un nosacījumi un tiem jāpiekrīt (t.i., pēc Noteikumu un nosacījumu izlasīšanas jānovieto ķeksītis pie teikuma "Esmu iepazinies ar Noteikumiem un nosacījumiem un piekrītu tiem"). Apstiprinātie Noteikumi un nosacījumi ir saistošs juridisks dokuments, kas uzskatāms par Līguma neatņemamu un neatņemamu sastāvdaļu un kurā noteiktas Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi, Produktu iegādes un apmaksas noteikumi un nosacījumi, Produktu piegādes un atgriešanas kārtība, Pušu atbildība un citi ar Produktu pārdošanu saistītie noteikumi un nosacījumi.Privātuma politika.
2.5. Ja Pircējs atsakās izlasīt un piekrist Noteikumiem vai Privātuma politikai, Pircējs nevar pabeigt Produktu pasūtījumu un noslēgt Līgumu.
2.6. E-veikals ir mazumtirdzniecības veikals, kas vērsts uz Pircējiem ar mērķi galapatērēt.
3. Produktu pasūtīšana un Līguma noslēgšanas brīdis
3.1. Pircējs var pasūtīt Produktus e-veikalā vienā no šādiem veidiem:
3.1.1. Bez reģistrācijas.
3.1.2. Pēc reģistrācijas e-veikalā (izveidojot Kontu). Pēc veiksmīgas Pircēja reģistrācijas tiek izveidots individuāls Pircēja konts, kurā Pircējs var pieteikties, ievadot reģistrācijas laikā izmantoto e-pastu un paša izveidoto paroli.
3.2. Lai veiktu Preču pasūtīšanu e-veikalā, Pircējam ir jāpiesakās savā Kontā vai jāizvēlas pirkšanas bez reģistrācijas funkcija un e-veikala sistēmā paredzētajos attiecīgajos informācijas laukos jāievada informācija, kas nepieciešama Preču pasūtījuma pienācīgai izpildei.
3.3. Produktu pasūtījumu var veikt tikai Noteikumu 1.4. punktā norādītās personas. Piekrītot Noteikumiem, Pircējs apliecina, ka viņš var iegādāties Produktus e-veikalā.
3.4. Produktu pasūtīšanas kārtība e-veikalā dod Pircējam iespēju pirms pasūtījuma veikšanas pārbaudīt un labot kļūdas. Tādēļ Pircējam ieteicams rūpīgi izlasīt un pārbaudīt iesniegto pasūtījumu katrā tā iesniegšanas posmā. Pircējam, kurš ir izveidojis Preču grozu un izpildījis visus Preču pasūtījuma veikšanas posmus, lai veiktu pasūtījumu, ir jānospiež poga "Pasūtīt un apmaksāt". Pēc pasūtījuma veikšanas Pircējam ir pienākums samaksāt par Produktiem saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 5.6. punktu.
3.5. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs veic Preču pasūtījumu un apmaksā pasūtītās Preces un saņem apstiprinājumu e-pastā, ka Pārdevējs ir saņēmis maksājumu par Precēm.
3.6. Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas izpildīt iesniegto pasūtījumu (piemēram, vairs nav iespējams pasūtīt Preces no piegādātājiem, trūkst Preces atlikuma vai ir pieļauta kļūda saistībā ar e-veikalā norādīto Preces cenu, kā norādīts šo Noteikumu 5.5. punktā), Pircējs nekavējoties tiek informēts ar e-pasta vai cita veida starpniecību un šāda Preces pasūtījuma izpilde tiek izbeigta. Šādā gadījumā Pārdevējs ne vēlāk kā 14 dienu laikā atmaksā Pircējam par Produktu samaksāto naudu.
3.7. Pēc Preču nosūtīšanas Pārdevējs par to informē Pircēju pa e-pastu.
3.8. Ja Pircējs neveic pasūtījumu, kā noteikts Noteikumu 3.5. punktā, Pircēja izveidotais iepirkumu grozs tiek uzglabāts Pārdevēja sistēmā 14 dienas. Ja šajā termiņā Pircējs nepabeidz iesniegt pasūtījumu un/vai nesamaksā par Produktiem, pasūtījums tiek anulēts. Šajā periodā iepirkumu grozā esošie Produkti netiek rezervēti, un to cena var mainīties.
3.9. Pārdevējs patur tiesības izpildīt tikai tos Preču pasūtījumus, kuros ir norādīti pareizi un precīzi Preču iegādei un/vai piegādei nepieciešamie dati (piemēram, Preču piegādes adrese, telefons, e-pasts u.c.).
3.10. Pircējs, autorizējoties savā kontā, var apskatīt pirkumu vēsturi.
3.11. Noslēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka Produktu iegādes dokumentus - PVN rēķinus, kas ir arī Produktiem piemērojamie garantijas dokumenti (ja tādi ir), Pircējs var saņemt fiziski - kopā ar Produktiem, vai elektroniski - uz Pircēja reģistrācijas formā norādīto e-pastu.
3.12. Iepazīstoties ar Noteikumiem un piekrītot tiem, Pircējs apliecina, ka neiebilst pret to, ka Noteikumi un nosacījumi netiks atsevišķi iesniegti Pircējam rakstveidā (papīra formā), ja vien Līguma puses nevienojas citādi. Lai iepazītos ar Noteikumiem, tos saglabātu un/vai izdrukātu, Pircējs tos var nosūtīt no e-veikala vai sazināties ar Pārdevēju ar attiecīgu pieprasījumu uz e-pastu: info@simba.lv.
4. Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi
4.1. Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi
Pircējam ir tiesības:
4.1.1. Pirkt Preces e-veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem.
4.1.2. Atcelt Līgumu, apmainīt vai atgriezt Preci saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
4.2. Pircējs veic šādas darbības: .
4.2.1. Samaksā par pasūtītajiem Produktiem un pieņem tos saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem.
4.2.2. Kontā un/vai, veicot Preču pasūtījumu, norādīt tikai pareizus un pilnīgus datus, kas nepieciešami Preču pasūtīšanai, un, ja tie mainās, atjaunināt datus vai informēt Pārdevēju par to izmaiņām.
4.2.3. Godprātīgi un pareizi izmantot e-veikalu, nekaitējot tā darbībai un stabilitātei.
4.2.4. Pēc Konta izveidošanas Pircējs apņemas nenodot savus pieteikšanās datus trešajām personām. Ja Pircējs pazaudē savus pieteikšanās datus, viņš par to nekavējoties informē Pārdevēju.
4.2.5. Izmantojot e-veikalu, ievērot šos Noteikumus un nosacījumus, citus e-veikalā skaidri norādītos nosacījumus un Lietuvas Republikas tiesību aktus.
4.3. Pārdevējam ir tiesības:
4.3.1. Mainīt šos Noteikumus un nosacījumus, e-veikala funkcijas, piedāvājumu, apjomu, Preču veidu.
4.3.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt e-veikala darbības stabilitātei un drošībai vai neievēro šos Noteikumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespējas izmantot e-veikalu vai anulēt Pircēja Kontu. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.
4.3.3. Pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā ieviest un/vai atcelt piedāvājumus, akcijas vai mainīt e-veikalā publicēto Preču cenas vai jebkuru e-veikala materiālu vai saturu, nepārkāpjot Pircēja tiesības, tostarp Līguma noteikumus un nosacījumus, kas noslēgti pirms šādu izmaiņu veikšanas.
4.4. Pārdevējs apņemas veikt šādas darbības:
4.4.1. Pielikt pūles, lai pienācīgi un savlaicīgi izpildītu Pircēja pasūtījumu.
4.4.2. Sniegt Pircējam visu nepieciešamo informāciju.
4.4.3. Ievērot visas šajos Noteikumos un nosacījumos paredzētās prasības.
4.4.4. Piedāvāt Pircējam citu analogu vai, cik vien iespējams, līdzīgāku Produktu, ja Pārdevējam nav iespējas nodrošināt Pircēju ar viņa pasūtīto Produktu.
5. Produktu cenas, maksāšanas kārtība un noteikumi
5.1. Produktu cenas ir norādītas e-veikalā pie Produktu aprakstiem un Pircēja ģenerētajā pasūtījumā. Produktu cenas ir norādītas eiro ar PVN.
5.2. Produktiem tiek piemērota Produktu cena, kas tiek piemērota Produktu pasūtījuma veikšanas brīdī.
5.3. Produktu cenas e-veikalā ir norādītas bez Produktu piegādes izmaksām. Produktu piegādes cenas ir norādītas e-veikala sadaļā "Produktu piegāde".
5.4. Produktu kopējā cena, ieskaitot nodokļus, piegādes un citas izmaksas, tiek norādīta Produktu pasūtījuma veikšanas brīdī.
5.5. Pārdevējam ir tiesības mainīt e-veikalā norādīto Preces cenu pēc Pircēja pasūtījuma veikšanas, ja Pārdevējs konstatē, ka Preču cenas ir neprecīzas e-veikala informācijas sistēmu tehnisku kļūdu, acīmredzamu neuzmanības kļūdu vai citu objektīvu no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs par to rakstiski paziņo Pircējam un ļauj Pircējam iegādāties Produktus par pareizo cenu vai anulēt pasūtījumu. Pasūtījums netiek izpildīts, pirms nav saņemta Pircēja atbilde. Ja Pircējs nesazinās ar saviem norādītajiem kontaktiem, tiek uzskatīts, ka pasūtījums ir atcelts, un Pircējs tiek informēts pa e-pastu. Atceļot Preces pasūtījumu, visas Pircēja samaksātās summas tiek atgrieztas Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
5.6. Pircējs par Produktu samaksu veic, veicot Produkta pasūtījumu, izmantojot e-banku, izmantojot mūsu maksājumu partnera Paysera LT Ltd.
5.7. Nav iespējams norēķināties skaidrā naudā vai ar bankas karti, saņemot Preces.
5.8. Pircējs apņemas veikt priekšapmaksu par Produktiem, t. i., samaksāt pasūtījuma veikšanas brīdī. Pārdevējs nav atbildīgs par maksājuma rīkojumu pienācīgu izpildi un ieskaitīšanu Pārdevēja kontā.
5.9. Produktu piegādes termiņš sākas brīdī, kad Pārdevējs apstiprina Pircējam, ka ir saņemts maksājums par Produktiem.
6. Produktu piegāde
6.1. Produkti tiek piegādāti visā Lietuvas Republikas teritorijā.
6.2. Produktus Pircējam var piegādāt, izmantojot vienu no šādiem veidiem:
6.2.1. Ar kurjerpastu (pakalpojumu sniedzēju saraksts atrodams šeit).
6.2.2. Uz pašapkalpošanās piegādes termināli (pakalpojumu sniedzēju sarakstu var atrast šeit).
6.3. Pasūtījumi virs 20 eiro tiek piegādāti bez maksas Lietuvas Republikas teritorijā.
6.4. Pasūtījumi virs 20 eiro tiek piegādāti bez maksas. E-veikalā norādītās Preču piegādes cenas var tikt mainītas Aktuālie Preču piegādes noteikumi, termiņi un cenas ir norādītas e-veikala sadaļā "Preču piegāde".
6.5. e-veikala sadaļā "Preču piegāde". Izvēloties kurjerpasta piegādi, Pircējs norāda precīzu piegādes vietu. Produktus pieņem persona, kura veikusi Preču pasūtījumu un ir iesniegusi personu apliecinošu dokumentu.
6.6.
Produktus pieņem persona, kura veikusi Preču pasūtījumu un ir iesniegusi personu apliecinošu dokumentu. Izvēloties piegādi uz pašapkalpošanās termināli, Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību par Produktiem, kurus savākusi cita persona, kurai Pircējs ir norādījis pasūtījumu savākšanas kodus. Atklājot glabāšanas durvju kodu vai citus ar pasūtījumu saistītos datus citai personai, Pircējs uzņemas atbildību un nav tiesīgs izvirzīt pretenzijas pret Pārdevēju par Preču piegādi nepareizai personai.
6.7. Preces Lietuvas Republikā parasti tiek piegādātas 2 - 3 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas par Precēm. Detalizēti Produktu piegādes termiņi ir norādīti e-veikala sadaļā "Produktu piegāde".
6.8. Norādītie Produktu piegādes termiņi ir provizoriski. Pārdevējs nevar garantēt, ka Produkti tiks piegādāti norādītajos termiņos visos gadījumos. Izņēmuma gadījumos, tostarp, ja nepieciešamo Produktu nav noliktavā, piegādes pakalpojumus sniedzošo uzņēmumu pasākumi var aizkavēt Produktu piegādi. Šādā gadījumā Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju un norāda termiņu, kādā Produkts tiks piegādāts. Jebkurā gadījumā, ja Pircējs ir lietotājs, Pārdevējs piegādā viņam vai viņai Produktu ne vēlāk kā 30 dienu laikā no Līguma noslēgšanas dienas.
6.9. Ja Produkta piegāde nav iespējama Pārdevēja vainas dēļ (piemēram, Pircējs, pasūtot Produktu, norādījis nepareizu adresi, Pircējs nav paņēmis Produktus ar kurjeru saskaņotajā laikā vai nav paņēmis Produktus no pašapkalpošanās termināļa noteiktajā termiņā u.c.), Produkti netiek atkārtoti sūtīti, izņemot gadījumus, kad Pircējs pieprasa papildu sūtījumu, par ko var tikt piemērota papildu maksa. Ja Pircējs neiesniedz iepriekš minēto pieprasījumu, Pārdevējam ir tiesības izbeigt Līgumu un atgriezt Pircējam par Produktiem samaksāto naudu, atskaitot Pārdevēja iekasētās bankas komisijas maksas par bankas pārskaitījumiem un Produktu piegādes izmaksas.
6.10. Pieņemot iegādātos Produktus, Pircējam kopā ar kurjeru jāpārbauda piegādes stāvoklis. Ja tiek konstatēts, ka piegādes iepakojums ir bojāts (samīcīts, samircis vai citādi ārēji bojāts), Pircējam ir tiesības nepieņemt sūtījumu. Šādā gadījumā Pircējam kopā ar kurjeru ir jāaizpilda īpašs pakas apskates protokols, kurā jānorāda konstatētie bojājumi, un par tiem nekavējoties jāinformē Pārdevējs uz e-pasta adresi: info@simba.lv vai pa tālruni: +(610) 48 141.
6.11. Pēc tam, kad Pircējs ir pieņēmis piegādi un parakstījies kurjera izsniegtajā datu reģistrācijas žurnālā vai papīra piegādes apstiprinājumā bez komentāriem, tiek uzskatīts, ka Preces ir piegādātas nebojātā piegādes iepakojumā. Šādā gadījumā Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības pret Pircēju par Produktu bojājumiem, ja šādi bojājumi radušies iepakojuma bojājuma dēļ vai radušies to rašanās brīdī.
6.12. Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības pret Pircēju par Produktu bojājumiem. Pircēja pienākums ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 5 dienu laikā no Preču nodošanas Pircējam dienas, informēt Pārdevēju par konstatētiem acīmredzamiem Preču kvalitātes trūkumiem, piemēram, Preču iepakojuma bojājumiem, daudzuma, sortimenta, komplektācijas u.c. neatbilstībām. Pēc noteiktā termiņa Pircējam nav tiesību iesniegt pretenzijas Pārdevējam par acīmredzamiem nodoto Produktu defektiem.
6.13. Produktu nejaušas nozaudēšanas vai bojāšanas risks pāriet uz Pircēju, kad viņš vai viņa norādīta persona, kas nav pārvadātājs, pieņem Produktus.
7. Atteikšanās no Līguma un Līguma atteikuma veidlapas paraugs
Tiesības atteikties no Līguma
7.1. Pircējam, kurš ir patērētājs, ir tiesības, nenorādot iemeslu, atkāpties no Līguma, ne vēlāk kā 14 dienu laikā rakstiski paziņojot par to Pārdevējam.
7.2.
7.2. Pircējs nevar izmantot tiesības atkāpties no Līguma:
7.2.1. Attiecībā uz Līgumiem par ātrbojīgiem Produktiem vai Produktiem ar īsu derīguma termiņu
7.2.2. Attiecībā uz Līgumiem par iesaiņotiem Produktiem, kas pēc piegādes ir bijuši izpakoti un nav piemēroti atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ.
7.3. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ atgrieztus Produktus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
7.4. Līguma atteikuma termiņš beidzas 14 dienas pēc:
7.4.1. Kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņem Produktu, ja ir noslēgts Līgums.
7.4.2. Kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņem pēdējo Produktu, ja ir noslēgts Līgums, saskaņā ar kuru Pircējs vienā pasūtījumā pasūta vairākus Produktus un tie tiek piegādāti atsevišķi.
7.4.3. Kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņem pēdējo partiju vai tās daļu, ja ir noslēgts Līgums, saskaņā ar kuru Produkti tiek piegādāti dažādās partijās vai daļās.
7.4.4. Kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pirmo Produktu, ja ir noslēgts Līgums par regulāru Produktu piegādi noteiktā termiņā.
7.5. Lai izmantotu tiesības atkāpties no Līguma, Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju (SIA "Kaivana", adrese: Rūtų iela 8, Dievogala, Kauņas rajona pašvaldība, Kauņas rajona pašvaldība, Lietuva, LT-53428, tālr: +(610) 48 141, e-pasts: info@simba.lv), lai paziņotu par lēmumu atkāpties no Līguma, iesniedzot nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu vai e-pastu). Pircējs var izmantot Līguma atteikuma veidlapas paraugu (Noteikumu un nosacījumu 7.17. punkts), taču tas nav obligāti. Atsakoties no Līguma, Pircējs var norādīt sev vēlamo naudas atmaksas veidu.
7.6. Lai ievērotu atteikuma termiņu, Pircējs var nosūtīt Pārdevējam paziņojumu par to, ka Pircējs izmanto savas tiesības atkāpties no Līguma, tikai pirms atteikuma termiņa beigām.
7.7. Pēc tam, kad Pircējs ir iesniedzis atteikumu no Līguma, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju par atteikuma no Līguma saņemšanu uz Pircēja norādīto e-pastu.
Nolīguma atteikuma sekas
7.8. Ja Pircējs atkāpjas no Līguma, Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja paziņojumu par atteikšanos no Līguma, atmaksā Pircējam visas Pircēja samaksātās summas, ieskaitot Pircēja samaksātās Preču piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas, ja Pircējs izvēlas nevis lētāko Pārdevēja piedāvāto standarta piegādes veidu, bet citu piegādes veidu). Atmaksājot visas Pircējam samaksātās summas, Pārdevējs izmanto to pašu maksājumu veidu, ko Pircējs izmantoja, lai samaksātu Pārdevējam, ja vien Pircējs nav skaidri piekritis citam veidam. Jebkurā gadījumā Pircējam nav jāmaksā nekāda maksa, kas saistīta ar šādu atmaksu.
7.9. Pārdevējs neatmaksā Pircējam papildu izmaksas, kas radušās sakarā ar to, ka Pircējs nepārprotami izvēlējies citu, nevis lētāko parasto piegādes veidu, ko piedāvā Pārdevējs.
7.10. Pārdevējs patur tiesības neatmaksāt Pircējam viņa samaksātās summas (Preces cenu un/vai piegādes izmaksas), kamēr Prece nav atgriezta Pārdevējam vai kamēr Pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka Prece ir nosūtīta Pārdevējam, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
7.11. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no Pārdevējam iesniegtā paziņojuma par atkāpšanos no Līguma, nosūta un nodod Pārdevējam vai citai viņa pilnvarotai personai Preces.
7.12. Pircējs sedz tiešos ar Preču atgriešanu saistītos izdevumus.
7.13. Pircējs ir atbildīgs tikai par atgrieztā Produkta vērtības samazinājumu, kas radies tādu darbību rezultātā, kuras nav nepieciešamas, lai noteiktu Produkta būtību, īpašības un darbību.
7.14. Gadījumā, ja Produkti Pircējam tika piegādāti pēc Līguma izbeigšanas:
7.14.2. (c) Pircējam ir pienākums pienācīgi uzglabāt Produktus pirms to atgriešanas Pārdevējam.
7.15. (d) Pircējam ir pienākums nekavējoties atgriezt Produktus Pārdevējam.
7.16. (e) Pircējam ir pienākums pienācīgi uzglabāt Produktus pirms to atgriešanas Pārdevējam.
7.15. Pircējs var atgriezt Izstrādājumus šādā veidā:
7.15.1. nogādājot tos Pārdevējam uz šādu adresi:
7.15.1: Veiverių ielā 71 Kauņa, Lietuva LT-46359, uz [klīnikas nosaukums];
7.15.2. Izmantojot trešo personu, kas sniedz piegādes pakalpojumus, pakalpojumus un nogādājot tos Pārdevēja birojā, adrese:
7.16. Ja rodas jautājumi par Preču atgriešanu, Pircējs var sazināties ar Pārdevēju, rakstot uz e-pastu: info@simba.lv vai zvanot pa tālruni: +(610) 48 141.
Atteikuma no Līguma paraugs
7.17. Lai izmantotu tiesības atkāpties no Līguma, Pircējs var izmantot šo Līguma atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti.
Līguma atteikuma veidlapas paraugs
(Aizpildiet šo veidlapu un atdodiet atpakaļ tikai tad, ja vēlaties atkāpties no Līguma)
Līdz:
UAB Kaivana
Rūtu g. 8, Dievogalos k., Kauno r. sav., Lietuva, LT-53428.
E-pasts:
E-pasts: E-pasts: info@simba.lv
Ja/viņu informēju, ka atkāpjos no pirkuma-pārdošanas līguma par šiem produktiem*
/ pakalpojumiem*, pasūtītiem*/saņemtiem* ___________ (datums),
- Lietotāja/lietotāju vārds un uzvārds: _______________________
- Lietotāja/lietotāju adrese: _______________________
- Lietotāja/lietotāju paraksts/paraksti:** _______________________
- Datums: _______________________
(*) Nevajadzīgo svītrot
8. Produkta kvalitāte un garantija
8.1. Katra pārdotā Produkta īpašības ir norādītas Produkta aprakstā, kas atrodams e-veikalā.
8.2. Pārdevējs garantē Produktu kvalitāti (Produktu garantija saskaņā ar likumu).
8.3. Produktu ražotājs vai Pārdevējs atsevišķiem Produktiem var sniegt Produktu kvalitātes garantiju (komercgarantiju), kuras konkrētais termiņš un citi noteikumi un nosacījumi ir norādīti konkrēto Produktu aprakstā. Ja šāds garantijas veids Produktam ir nodrošināts, tas tiek norādīts kopā ar Produktu sniegtajā aprakstā. Kvalitātes garantija neierobežo un neierobežo patērētāju tiesības, kas noteiktas tiesību aktos pēc neatbilstošas kvalitātes Produkta iegādes.
8.4. Gadījumos, kad konkrētiem Produktiem ir noteikts konkrēts derīguma termiņš, Pārdevējs pārdod šādus Produktus Pircējam tā, lai viņam tiktu nodrošināta reāla iespēja lietot šādus Produktus līdz derīguma termiņa beigām.
8.5. Pircējs var izvirzīt pretenzijas par Produkta, kuram ir noteikts derīguma termiņš, defektiem, ja tie ir konstatēti Produkta derīguma termiņa laikā.
8.6. Produktu attēli e-veikalā ir ilustratīvi. Produktu faktiskais izskats un krāsa var atšķirties Pircēja pasūtījuma veikšanai izmantotās ierīces ekrāna izšķirtspējas vai krāsu izkropļojuma dēļ. Pārdevējs pieliek visas pūles, lai Produktus attēlotu pēc iespējas precīzāk, taču Produkti realitātē var atšķirties no to attēliem. Arī Produkta iepakojums var atšķirties no e-veikalā redzamā iepakojuma. Ja Pircējam ir nepieciešama sīkāka informācija, padoms vai norādījumi par Produktiem, Pircējs var sazināties ar Pārdevēju tieši pa e-pastu: info@simba.lv vai pa tālruni: +(610) 48 141.
8.7. Produktu defekti tiek novērsti, bojātie Produkti tiek nomainīti un atgriezti, pamatojoties uz Lietuvas Republikas tiesību aktu un šo Noteikumu prasībām.
8.8. Pircējam, kurš ir patērētājs un kurš ir iegādājies neatbilstošas kvalitātes Produktu vai Produktu, kam Produkta pārdošanas brīdī ir beidzies derīguma termiņš, ir tiesības:
8.8.1. Pieprasīt, lai Pārdevējs bez maksas novērš Preces trūkumus.
8.8.2. Pieprasīt, lai Pārdevējs bez maksas nomaina neatbilstošas kvalitātes Produktu pret atbilstošas kvalitātes Produktu.
8.8.3. Pieprasīt, lai Pārdevējs attiecīgi samazina Preces cenu.
8.8.4. Vienpusēji izbeigt Līgumu un pieprasīt atmaksāt samaksāto Preces cenu.
8.9. Ja Pārdevējam nav iespējas īstenot Pircēja izvēlēto veidu, Pārdevējs piedāvā alternatīvu veidu, kas paredzēts Noteikumu 8.8. punktā.
8.10. Pārdevējs var izbeigt Līgumu. Pircējs nevar izbeigt Līgumu, ja Preces defekts ir nenozīmīgs.
8.11. Lai atgrieztu neatbilstošas kvalitātes Preci, Pircējam jāiesniedz rakstisks pieprasījums Pārdevējam (pieprasījumus var iesniegt pa e-pastu: info@simba.lv vai pa pastu uz adresi: Rūtų iela 8, Dievogalas ciems, Kauņas rajona pašvaldība, Lietuva, LT-53428). Kopā ar pieprasījumu Pircējam ir:
8.11.1. jāiesniedz dokuments, kas apliecina Preces iegādi no Pārdevēja (piemēram, PVN rēķins). Ja dokuments, kas apliecina Preces iegādi no Pārdevēja, netiek iesniegts, Pircēja pretenzijas netiek izpildītas;
8.11.2. Norādīt pasūtījuma numuru, Preces nosaukumu un defektus.
8.11.3. Preces attēls, bojātās vietas attēls (ja tas ir mehānisks bojājums un ir iespējams uzņemt attēlu).
8.11.4. Viena no Noteikumu un nosacījumu 8.8. punktā norādītajām prasībām, ko izvēlas Pircējs.
8.12. Pārdevējs, saņemot Pircēja rakstisku pieprasījumu, izskata pieprasījumu un sniedz atbildi ne vēlāk kā 14 dienu laikā no Pircēja pieprasījuma saņemšanas dienas, ja vien citos normatīvajos aktos nav noteikts citādi.
8.13. Nauda par neatbilstošas kvalitātes Preci Pircējam tiek atmaksāta 14 dienu laikā no Preču atmaksas pieprasījuma iesniegšanas un Preču atgriešanas Pārdevējam. Ja Produkts netiek atgriezts Pārdevējam, 14 dienu termiņš tiek skaitīts no dienas, kad Produkts faktiski atgriezts Pārdevējam. Piekrītot Noteikumiem un nosacījumiem, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atmaksāta uz Pircēja bankas kontu, ja vien Pircējs un Pārdevējs nevienojas citādi.
8.14. Produkti tiek atgriezti saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 7.15. punktā noteikto kārtību.
8.15. Ja Pārdevējam tiek atgriezti izstrādājumi ar trūkumiem, Pārdevējs atlīdzina Pircējam ar izstrādājumu atgriešanu saistītos izdevumus.
9. Atbildība
9.1. Pircējs ir atbildīgs par visām savām darbībām, ko tas veic, izmantojot e-veikalu, tostarp par konta pieteikšanās datu aizsardzību un/vai nodošanu trešajām personām. Pircējs uzņemas atbildību par Pircēja konta izmantošanu, ko veic trešās personas.
9.2. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, ko izraisījuši nepareizi vai neprecīzi dati, kas norādīti reģistrācijas formā.
9.3. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir no tās bez nosacījumiem atbrīvots, ja Pircējs nav pilnībā vai daļēji iepazinies ar Noteikumiem un Privātuma politiku, lai gan viņam šāda iespēja bija.
9.4. Pārdevējs e-veikalā pārdod Preces tikai Pircēja mājsaimniecībai vai personīgai lietošanai (patēriņa vajadzībām). Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem peļņas zaudējumiem, uzņēmējdarbības zaudējumiem, darbības pārtraukšanu vai uzņēmējdarbības iespēju zaudēšanu.
10. Nepārvarama vara
10.1. Nepārvaramas varas apstākļi
10.1. Pārdevējs nav atbildīgs par Līguma vai kādu no Līgumā noteiktajām saistībām neizpildi vai kavētu izpildi, ja šāda neizpilde vai kavējums radies no Pārdevēja neatkarīgu notikumu dēļ (Force Majeure).
10.2. Pārdevēja nekontrolēts notikums nozīmē jebkuru darbību vai notikumu, ko Pārdevējs nevar pamatoti kontrolēt (Force Majeure).
10.3. Pārdevēja nekontrolēta notikuma gadījumā, kas ietekmē Pārdevēja saistību pienācīgu izpildi saskaņā ar Līgumu:
10.3.1. Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju; un
10.3.2. Pārdevēja saistību izpilde saskaņā ar Līgumu tiek apturēta un saistību izpildes termiņš tiek pagarināts uz no Pārdevēja neatkarīgo notikumu laiku. Ja no Pārdevēja neatkarīgie notikumi ietekmē Preču piegādi Pircējam, Pārdevējs vienojas par jaunu piegādes termiņu pēc no Pārdevēja neatkarīgo notikumu izbeigšanās.
11. Ja no Pārdevēja neatkarīgie notikumi ietekmē Preču piegādes termiņu, Pārdevējs vienojas par jaunu piegādes termiņu pēc no Pārdevēja neatkarīgo notikumu izbeigšanās. Noslēguma noteikumi
11.1. Noteikumos minēto rakstisko paziņojumu nosūtīšana ietver arī paziņojumu nosūtīšanu pa e-pastu. Pārdevējs visus paziņojumus Pircējam nosūta uz Pircēja e-pasta adresi vai tālruni, kas norādīts Kontā vai pasūtījuma izdarīšanas brīdī.
11.2. Pārdevējs patur tiesības grozīt, labot vai papildināt Noteikumus un nosacījumus. Pircējam veicot pirkumu e-veikalā, tiek piemēroti Noteikumi un nosacījumi, kas tika piemēroti pasūtījuma veikšanas brīdī, tādēļ Pircējam ieteicams iepazīties ar Noteikumiem un nosacījumiem katru reizi, kad tiek veikts pasūtījums.
11.3. Jebkurš līgums, kas noslēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek noslēgts saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem kopā ar Noteikumos un nosacījumos norādītajiem dokumentiem.
11.4. Lietuvas Republikas tiesību akti piešķir Pircējam (lietotājam) noteiktas tiesības, kas saistītas ar neatbilstošas kvalitātes Produktiem. Neviens Noteikumu un nosacījumu noteikums nav interpretējams kā tāds, kas ierobežo vai limitē Pircēja (lietotāja) šo tiesību izmantošanu.
11.5.
Lai iesniegtu pretenzijas Pārdevējam par iegādātajiem Produktiem, informētu Pārdevēju par Noteikumu un nosacījumu pārkāpumu vai rastos citi jautājumi par Produktu vai Noteikumu piemērošanu, Pircējs var sazināties pa tālruni: +(610) 48 141, pa e-pastu: info@simba.lv, vai pa pastu uz adresi: Rūtų iela 8, Dievogala ciems, Kauņas rajona pašvaldība, Lietuva, LT-53428. Pārdevējs atbild uz Pircēja rakstveidā saņemtajiem pieprasījumiem vai pretenzijām 14 dienu laikā no to saņemšanas dienas.
11.6. Pircējam ir tiesības celt pretenzijas pret Pārdevēju par iegādātajiem Produktiem Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.